Wednesday, 29 May 2013

Hadiah dari Cik Yaya dah sampai :D

okay, ni petang tadi baru sampai. abang posmen pos register pulak yang hantar.
memang seronok sangat dapat hadiah dari +cik yaya .
hihi jom tengok hadiah yang fiqa dapat. ^^
fiqa menang hadiah purse dalam segmen kak yaya di page. cantik sangat purse tu! fiqa suka!

tapi memang surprise sebab ada shawl sekali tau. rupanya hadiah birthday dari kak yaya. huhu
terharu sangat. :)


p/s: dah lama tak pakai shawl. hihi ^^
warna purple! akak yaya mmg comel sbb tahu2 je fiqa suka warna apa. hehe
sayang akak! thanks dear!
http://misteriomuchacha.blogspot.com
http://www.facebook.com/CelotehCikYaya?fref=ts


18 comments:

  1. suka lettew,, jeles tahu,, grrr.. :D

    ReplyDelete
  2. tahniahh :DD
    ouh and happy belated besday :DD

    ReplyDelete
  3. @muja haha tak moo la jeles2. ekeke

    ReplyDelete
  4. seronoknye dpt hadiah..2 lg tu..tahniah yunk..:)

    ReplyDelete
  5. tahniah fiqa..omeyy nye dye :D

    ReplyDelete
  6. wah bestnye dpt hadiah..>_<

    ReplyDelete
  7. tahniah , cantik shawl tuu ^^

    ReplyDelete
  8. jemput join :)

    http://pelaikamonsterer.blogspot.com/2013/05/segmen-free-header.html

    ReplyDelete
  9. hehe..welcome dear..
    alolo comel ye dear :)

    ReplyDelete
  10. wah,tahniah,btw jeleslah orang dapat hadiah huhu -..-' mengada...

    ReplyDelete
  11. @Adam Faiz haahaha elele Adam pun banyak pe dapat hadiah. :p

    ReplyDelete

thanks a lot for the comment :D
*your comment will be publish later.