Monday, 20 May 2013

Muktamad. Shoutbusuk selamat tinggal.



setelah fikir masak2..dalam entri ni fiqa ada tulis tentang keputusan kan. 
so ini dia keputusan untuk mengucapkan selamat tinggal kepada shoutbusuk. :(
tengokla...di blog fiqa ni seperti ada kekosongan pulak. hmm
tapi jangan risau...shoutbusuk..fiqa tak ganti dengan chatbox.
hehe itula keputusan fiqa buat masa ini.
memandang fiqa tak lama lagi nak sambung belajar..
rasanya blog ini akan ditinggalkan demi pelajaran yang lebih utama..
jadi shoutbusuk pun tak perlu rasanya sebab fiqa mybe akan stop bw selalu.
so. itu la keputusannya. :)

mintak tolong sikit boleh? klik iklan kartun bawah ni.. :)
terima kasih banyak2 si comel...^^

                    

4 comments:

  1. Akak pun dh buang shoutbusuk tapi akak ganti ngan chatbox hehe..

    ReplyDelete
  2. itulah rasanya mcm nak ajer tukar shout busuk tu..di blog zieyzie pun rosak juga...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zieyzie tukar jela. Ramai yg dah tukar. :)

      Delete

thanks a lot for the comment :D
*your comment will be publish later.