Sunday, 19 May 2013

Shoutbusuk.org rosak lagi!

tengok la dia, rosak lagi. hmm betol2 mencabar kesetiaan fiqa.
apa pendapat korang? nak tukar?
ke nak tunggu lagi?

25 comments:

  1. Nabila rasa .. Fiqa tukar je lah .. gune Cbox atau yang lain..
    Anyway , jom join GA ni Fiqa
    http://nabilaizzati17.blogspot.com/2013/05/mini-giveaway-by-nabila_18.html
    Hadiah awesome//

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nabilaa izzati okay. Fiqa akan tunggu 3 hari lagi. Kalau tak betol gak fiqa akn tukar. Huhu
      Thanks ajak.insyaaallah fiqa join ye dear. :)

      Delete
  2. tu la pasalnya..akak pun tgh geram nih :p

    ReplyDelete
  3. tu la fiqa..cmne ni..nak tukar ke tak?..akak pun keliru la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak anis zainudin kan? Fiqa kalau nak tukar pun tak tahu nak tukar shoutbox/cbox apa. Hmm

      Delete
  4. kak yaya dah tuka dah...pent tunggu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ouh kak yaya dah tukar? Hmm bagus tak cbox yg akak pakai skg tu?

      Delete
  5. cuba guna cbox pulak...
    shoutbusuk mmg ngh problem skrg..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pwincess sarah okay time kasih atas cadangan tu. :D

      Delete
  6. Replies
    1. Najiah huhu sabo je la kannn. =.=

      Delete
  7. hahaha. tukar lah tukarrr >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anis farhana haha insyaAllah. :)

      Delete
  8. TUKAR je,haha, politikla pulak >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tukar bukan politik kay. Haha
      Malas ckp psl politik. >.<

      Delete
  9. Replies
    1. Huhu eira shoutbusuk mmg rosak. :(

      Delete
  10. Err geram2. Nak tukar la nanti.

    ReplyDelete
  11. Akak tukar jela. Abaikan kesetiaan akak tu. Hehe

    ReplyDelete

thanks a lot for the comment :D
*your comment will be publish later.