Monday, 22 July 2013

First Trying Drawing with Paint Tool Sai

*please do not crop/edit my artwork.

Holla! tetibe stress dengan assignment...dok ralit bukak fb, ternampak ramai blogger post status pasal doodle guna SAI. So, fiqa pun try la install. Try guna..belek tuto sana, video situ. Last2, satu doodle pun tak jadik. Fiqa jadi buat sketching dengan vector je. hoho
Diperkenalkan, artwork original fiqa!


kah3 ketawa guling2 fiqa tengok. opss tulisan guna photoshop. hehe
agak susah masa first2, tapi syok lukis guna SAI. simple je. tak macam PS. hee
ini gambar lelaki basic sketching je fiqa buat. inspired by Mr. A. Btw, tak sama lansung macam muka dia. haha XD




Then yang ni pulak vector fiqa. haha
Tapi fiqa tak reti kaler vector lagi. Nanti lain kali belajar and try lagi. peace!


yg ni pulak vector kedua yang fiqa lukis. kemas sikit kot dari yang pertama.
my roomate. :)




*p/s: apa pendapat korang??

2 comments:

thanks a lot for the comment :D
*your comment will be publish later.