Wednesday, 31 July 2013

Sketsa About My Reality Life with Sponser Giveaway

SKETSA ABOUT MY REALITY LIFE WITH SPONSER GA..

me:

sponser:

3 month later..

me:

sponser:

me:

But until now..

almost everyday I online facebook I see the sponser online..

me:

sponser:

me:

-The End-

okay? kepada blogger yang berkenaan..mohon terasa..aku luahkan apa yang terbuku di hati aku ni guna meme yang aku generate sendiri. kalau kau masih tak faham, aku tak tahu la nak kata apa. Manusia ni ada had kesabarannya. Kalau dah jadi sponser tu please be responsible. Kalau memang tak boleh kasi, cakap awal2, kalau memang itu alasan kau..samada betul atau direka..actually, benda yang kita deal dengan manusia ni tak boleh bertangguh..kot kot kau mati ke aku mati esok2 hari..tak sempat lagi nak settle..takkan kau nak carik aku kat akhirat merayu2 sebab tak sempat hantar hadiah GA? betul sik?

 apa-apa pun, kepada blogger yang berkenaan..aku maafkan ke'annoying' kau tu.. sampai di bulan ramadhan yang mulia ni, aku ucapkan semoga kau berbahagia dan semoga cepat sembuh okay. 

 Lastly, fiqa nak pesan kepada semua readers yang baca entri ni, ambil sebagai iktibar okay. bila kita dah berjanji sesuatu, tolongla tunaikan. Sebab kita berjanji dengan manusia. Kalau depa tak mahu maafkan korang, nak ke korang tak dapat nak masuk ke syurga semata2 kena cari depa settlekan problem mintak maaf kat sana? so..fikir fikirkanlah...

13 comments:

  1. alahai, kesiannya.. shad pun ada jadi jugak. Then, malas dah nak tuntut. halal je lah dah gitu gayanya.. Maybe dia ada problem kot. *saya sangat baik hati kan*

    ReplyDelete
  2. Setakat nih alhamdulillah semua sponsor yang hda mintak, dye respon . Tp ade jugak yang spoil, kesian penganjur sebab kene bertanggungjawab atas kesalahan org lain.

    Ade jugak hda sponsor hadiah topup etc, tapi ade yang tak tuntut. Haish. Sabor jelahhh. >.<

    ReplyDelete
  3. hmm tu la saba je lhaa kan..act bukan berhrap..or na ggu dye tnye bnde yg smae.tapi itu janji dy kan..izaa pun pernah alami jugak.. :')

    dtg la blog izaa snowberryy.blogspot.com :DD do follow

    ReplyDelete
  4. harap2 sponsor gitu ada baca entri ni. ramai dah kot yang terkena

    ReplyDelete
  5. @Dianaa harap2 la dia baca dan terasa. :)

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum..salam ziarah!! Jemput ziarah blog saya ;)
    http://supplementforall.blogspot.com/

    ReplyDelete

thanks a lot for the comment :D
*your comment will be publish later.