Tuesday, 6 August 2013

Iftar + Reunion!


Semalam event iftar dengan ex-classmate masa sekolah menengah..:)
masing-masing dah masuk U, Matrik, Pra-U, IPTS..
masing-masing dah berubah saiz. haha
rindu tau kat depa ni.. :D

fabn dan seorang junior syira. XD

berbuka kat restauran bangkok village..see? banyak kan ayak atas meja tu. hehe
fiqa order nasi goreng kg + tomyam seafood + apple susu. :P


rindu kat best friends bergossip fiqa..teah dan nadiah. hahaXD


ini pulak alyani dan zura..sorang ke matrik pahang, sorang lagi ke GMI. :)


dak UNIMAS dan dak UITM :P


kesian zura separuh jak..hehe


yang ni penuh gambaq nya. hehe


lastly gambar beramai-ramai. :D


cuma teringat semalam first2 datang fabn tanya, "fiqa, kau suka Az lagi eh?"
terkejut fiqa dia tanya soalan cmtok..rupanya bukan dia sorang ingat fiqa suka Az lagi, Alyani dengan Zura pun.. ni mesti gara-gara fiqa update tweet "Mr.A" kat twitter. hahaXD
*Mr.A tu orang lain. bukan Az, tapi dak Unimas. hehe
entahlah, past is past..life must move on ye tak?

lepastu dengaq citer depa dak matrik ni citer pasal hantu..entah pelik-pelik je kan..haha
hantu karipap ada, hantu dak stress bunuh diri pun ada kat matrik tu. Alhamdulillah kat UNIMAS sikda dengar citer cmtu..XD


*p/s: tanya diorang, semua cuti seminggu, tanya fiqa? 
UNIMAS cuti 2 minggu! jangan jeles! hahaXD


4 comments:

  1. seronok bila dapat reunion macam ni...

    Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir Batin...

    ReplyDelete
  2. @Farah Waheda Wahid hehe seronok sangat :)
    Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir Batin jugak XD

    ReplyDelete

thanks a lot for the comment :D
*your comment will be publish later.