Sunday, 20 October 2013

Tahniah! Senarai Pemenang Segmen Up-kan Follower dan Menang Hadiah!

Salam. :)
Okay. sory for the late announcement. a bit busy lately nih. :3
Final exam dah nak dekat. -_-
Seperti dijanjikan, senarai pemenang dipilih berdasarkan random. 
Fiqa tak sempat lagi nak blogwalking semua peserta, seperti yang dinyatakan tadi, 
kesibukan melanda diri. hehe


KLIK SINI UNTUK CHECK NO BERTUAH ANDA!

Okay, jom tengok siapa yg bertuah itu!


Notebook [1x]  
SILA TUNTUT DISINI


Topup Maxis @ Celcom RM5 [2x


Okay kepada pemenang:
korang diberi masa seminggu je untuk tuntut hadiah.
lewat dari itu, iaitu 27/10/2013, hadiah automatik terbatal.

Sila tuntut kepada sponser:

Pemenang notebook:

Assalamualaikum, saya pemenang segmen yang dianjurkan oleh fiqa nsz.
Nama:
Alamat:
No. tepon:
Hadiah dimenangi:
Link penyertaan:
Terima kasih kerana sponser. :)


Pemenang Topup:

Assalamualaikum, saya pemenang segmen yang dianjurkan oleh fiqa nsz.
No. tepon:
Line Maxis/Celcom:
Link penyertaan:
Terima kasih kerana sponser. :)


apa2 pun, tahniah kepada pemenang!
yang tak menang tu, jangan kecik hati kayy,
lain kali boleh cuba lagi *kalau fiqa buat segmen lagi* 

12 comments:

  1. wah.. saya no 57!! hhihihi

    terima kasih banyak2! ^_^

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah
    thanks bebyk fiqa n sponsor

    ReplyDelete
  3. Takda rezeki,tahniah kepada yang berjaya :)

    ReplyDelete
  4. salam...saya telah hantar maklumat kepada sponsor..belum ada reply lagi? /

    ReplyDelete
  5. salam....saya pemenang untuk notebook..saya hanya dapat hubung syafra store melalui mesej. saya tak dapat hubungi farah....dah memadai kah ?

    ReplyDelete
  6. Muhammad Khairuddin: mesej di fanpage sudah memadai. :)

    ReplyDelete
  7. Salam daripada Zalora Malaysia,
    Kami sangat meminati blog anda dan cara penulisan anda menarik perhatian kami.
    Pihak Zalora Malaysia begitu berminat untuk menjalinkan kerjasama bersama pihak anda. Sila email kepada kami di zalorateam@zalora.com.my

    ReplyDelete

thanks a lot for the comment :D
*your comment will be publish later.