Wednesday, 13 November 2013

Preloved Novel Giveaway Part 4

*KLIK BANNER*
Tamat: 20 November, 10 malam

salam! setelah sekian lama tak join GA, tetibe hari ni tertarik pulak nak join GA novel kak FD. huhu best nya kalau fiqa menang novel. dah lama tak baca novel!
nak tahu hadiah dia apa?? 

Hadiah:
Akhirnya Aku Kahwin x 1
Kau, Aku, Kita x 1
Hadiah misteri x 1


Novel pilihan fiqa?

Playboy Itu Suami Aku

kalau boleh fiqa nak Playboy Itu Suami Aku. 
kalau menang hadiah lain pun fiqa terima je, bak kata pepatah, 
kecil tapak tangan, nyiru ditadahkan!

eh apaa ni belum menang dah besar angan2. hehe sory maa kak fd.
*mesti kak fd annoying gila dengan fiqa. haha
Okaylah, demi mencapai hajat memiliki sebuah novel dari kak fd, 
fiqa kena pass dulu ujian yang diberi.
well, semua benda have price, rite?


Soalan:
1. Siapa nama pelakon yang memegang watak hero dan heroin dalam drama Playboy Itu Suami Aku?

Nama pelakon dalam drama "Playboy Itu Suami Aku" mempunyai seorang watak hero yang tampan iaitu Adrian dipegang oleh Fattah Amin  dan watak heroin yang jelita iaitu Afina dilakonkan oleh Nur Risteena Munim.

2. Bila dan siaran mana yang tayangkan drama Playboy Itu Suami Aku?
Drama Playboy Itu Suami Aku ditayangkan di slot akasia di TV3 bermula dari 11 November, setiap hari isnin hingga khamis, pukul 7 malam.

3. Siapa nama pelakon yang memegang watak hero dan heroin dalam drama Syurga Di Wajahmu?
Nama pelakon dalam drama "Syurga Di Wajahmu" diterajui oleh Dazrin Kamarudin sebagai hero utama iaitu Engku Lokman manakala Ana Dahlia sebagai heroin utama iaitu Idayu.


Okay selesai sudah menaip, menjawab dan mengolah ayat supaya jadi lebih gramatis.
haha tadi masa jawab soalan kak fd tu, terasa feel time jawab paper bahasa melayu kertas 2 soalan novel bahagian D. haha. :P
For others participants, good luck! :)

6 comments:

  1. salam. blogwalking sini. :)
    jom masuk bloglist saya. Hanya tinggalkan link blog anda sahaja. Thanks ..
    http://nurfara-hani.blogspot.com/2013/11/bloglist-blog-nurfarahani-part-1.html

    ReplyDelete
  2. Terima kasih sudi join! ^^
    Nantikan pengumuman pemenang pada malam ini.
    Good luck! ;)

    ReplyDelete

thanks a lot for the comment :D
*your comment will be publish later.