Tuesday, 4 February 2014

Tolong, jaga ikhtilat.



selagi aku boleh tegur, aku tegur.
sudah-sudahlah kau bagi harapan dan permainkan perasaan perempuan.
Tolong, jaga ikhtilat.
Harap kau sedar dan berubah.
Fikirkan lah. 




Selagi aku kisah pasal kau walaupun sebenarnya aku benci kau sebab perangai kau yang dah berubah ni, itu tandanya aku masih sayang kan kau sahabat dan aku harap kau berubah. Jika aku dah tak kisah pasal kau lagi, tu tandanya aku dah tak sayang kau. Aku takkan peduli pasal kau. Lantaklah orang nak kata apa pasal kau. Biarlah kau terkapai-kapai sendiri dalam dunia kau. Ingat, perempuan ni hatinya lemah dan mudah tersentuh. Kalau kau tak ada niat nak memetik, jangan sekali-kali kau patahkan hati kami.



Assalamualaikum.


4 comments:

thanks a lot for the comment :D
*your comment will be publish later.